In kaj naj bi pomenil ta naslov?
Lahko so to rime za na pot.
Lahko gre za pesmi, ki so komu hrana za dušo.
Lahko pa je to tudi ženska, ki rada potuje in ustvarja rime.
Sama se včasih najdem v vseh teh opisih. Rime mi pridejo prav
za krajšanje časa na poti. Prav tako so mi včasih poslastica za dušo.
Sem pa tudi popotnica, in sicer popotnica po gorskih poteh,
na katerih se večkrat najde kaka rima.
Nekako sem skušala razvozlati pomen tega naslova,
zdaj pa te vabim, da se tu in tam prepustiš napisanim pesmim,
in naj ti bodo dobrodošla popotnica v rimah na poti!

KO VELIK SI

V toplem domu se rodiš,
pri skrbnih starših rasteš,
se učiš, lepo živiš.
Nato odrasteš
in že od doma odhitiš,
čeprav po njem hrepeniš.


Vendar velik si.

Misliš, da doma prostora zate ni.
Spoznaš, kakšen je svet,
ves v meglo odet,
na obrazih ljudi ni prijaznih oči.
Iščeš toplo roko, a je ni
prepuščen si sam sebi.


Vendar velik si.

Kdo zdaj zate skrbi?
Starši doma so, kaj pa ti?
Velik si. A po tiho priznaj,
da k zrelosti je dober zalogaj
kak starševski svet,
njihov topli pogled.


Vendar velik si.

Zdaj nič plašno ne glej.
Marsikaj ne bo kot doslej.
Vseeno pojdi naprej,
korak za korakom,
s polnim tekom
k svojim začetkom:


Saj velik si!

Možici v Tolminskih koritih 



1 komentar:

  1. Velik sem
    vendar nebogljen
    Leta niso merilo
    za to kar se bo iz nas izlilo

    Velik sem to je res
    poznam pa tudi kaj je stres

    Vsi veliki in mali
    bi radi pristali
    in zavetje iskali
    ker časi so taki - Ne najdem rime , je pa res
    da, vse hitro mine
    Ko bom velik bom to vedel
    Verjetno se mamici godi podobno
    Ne vem pa nekaj. KDAJ V VEČNOSTI POSTANEŠ VELIK ???

    OdgovoriIzbriši